Agility Stella!!!

Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

Blekinge!!!

Av Stella Doggy - 24 juli 2011 21:23

Hej! Idag så har jag och familjen varit i Blekinge och fiskat  Jag tittade på lite när dom fiskade och sprang lite hit och dit för att se hur det gick för det var ett ganska stort ställe där vi var så jag sprang lös och nosade när jag hade tråkigt hahah  Jag tror att dom fick ungefär 6-7 st abborrar och 1 mört. Matte Katinka fick 0   fiskar hahaha  och Matte Elina fick 2-3 st  och Husse Veine fick 5     !!! När vi skulle åka till Blekinge så var jag väldigt rastlös (för jag satt längst bak i bilen och hade det väldigt trångt) så när vi stannade bilen vi ett köpcentrum så fick jag och Matte Katinka och lilla husse Isaac stanna kvar men Matte Katinka sjöng lite för mig för att jag skulle lugna ner mig för jag ville verkligen ut!!! Jag gnällde och pep ganska länge men eftersom det inte hjälpte gav jag upp hahahah  Här kommer det lite bilder (en bildbomb om man ska vara exakt) från idag:

Jag och Matte Katinka!!!  

Jag     när någon kliar mig på huvudet och bakom öronen!!

Dom bilderna (ovan) var från bilen på väg till Blekinge  

Jag fick tillslut vara i baksätet med dom andra  

''Tittut världen'' 

Varje gång vi stannar och ska köpa mat och jag är med så älskar jag att kika på folk som går omkring 




Jag tycker också om att sitta i knät på nån 

Efter ungefär 1 timmas bilfärd så vad jag glad att få en bensträcka hahaha 


Det märktes också att jag var lite trött efter bilturen hahah 


Dags att börja små springa lite....

.... Eller att springa lite snabbare.....

.... Kankse lite snabbare....

.... Okej det räcker nog med springandet för jag håller på att framstupa (ramla) hahahaha    





Åhh.... bakom öronen är precis vad jag gillar att bli kliad på 

Det var ganska varmt också så jag tillbringade  för det mesta av tiden innan vi åkte och fiskade genom att ligga under en nedfäld solstol 





Det var också skönt när Matte Katinka kom till mig och satte sig intill mig för då passade jag på att hoppa upp på hennes knän och vila 


Sen på vägen hem så sov jag 


Och när vi kom hem så la jag mig på ett täcke som fans på en soffa och somnade...

Hoppas att ni har haft en fin dag som jag 

Kram Stellis




    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stella Doggy - 20 augusti 2011 19:45


Hej! Idag har Matte Katinka gått ut med mig och sprungit Agility  !! Det var jättekul och fin väder och soligt  , man kan säga att det var en perfekt dag för agility!! Här kommer en video från Agilityn idag som Matte Katinka gjorde: Vad tycker ni o...

Av Stella Doggy - 18 augusti 2011 23:43


Hej allihopa! Förlåt om jag har varit dålig på att lägga ut inlägg  men nu är jag här och jag har latat typ hela tiden dom senaste dagarna faktiskt hahah Matte Katinka gjorde en video till av mig och jag hoppas att ni kommer att tycka om den för det ...

Av Stella Doggy - 13 augusti 2011 23:46

Hej! Idag kom Matte Katinka hem från brosan ! Jag har saknat henne för när hon kom hem så blev jag superglad (vilket jag alltid blir om nån kommer hhaha )! Jag har inte så mkt att skriva just nu men jag fick et nytt halsband också  titta: Snygg ...

Av Stella Doggy - 8 augusti 2011 09:52

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag men idag fick jag reda på att Matte Katinka skulle åka iväg till sin brosa Alexander! Så hon kommer att vara borta till fredag. Så nu kan ingen blogga eller ta kort på mig på 5 dar men ganska nyss tog M...

Av Stella Doggy - 1 augusti 2011 12:58


Hej! Nu är det soligt ute och jag längtar tills att komma ut och Matte Katinka har gjort en liten video på mig igår så jag tänkte lägga upp den och sen några till som hon filmade igår när jag hoppade Agility och när jag rullade och lite annat  Ha en ...

Presentation


Hej! Välkommen till min blogg! Kul att du också tittar in och i denna blogg handlar det om mig själv som hund och jag älskar att springa Agility och ha kul förstås och jag hoppas att ni gillar min blogg ;)
Kram Stellis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Chatt

Translate

Musik

Flagcounter

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Gästbok!

Länkar

Klocka ;)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS


Skapa flashcards