Agility Stella!!!

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Stella Doggy - 13 augusti 2011 23:46

Hej! Idag kom Matte Katinka hem från brosan ! Jag har saknat henne för när hon kom hem så blev jag superglad (vilket jag alltid blir om nån kommer hhaha )! Jag har inte så mkt att skriva just nu men jag fick et nytt halsband också  titta:

Snygg va? Jag fick den för att jag tappade bort den andra men denna duger nog 

Nu kommer det lite snabb bilder från idag och imon så ska vi ha gäster (dennna gång tror jag nog inte att det kommer någon hund) för Matte Elina har fyllt år! Grattis Matte Elina på födelsedagen!  Nä nu kommer bilderna:


Jag tycker om att fjäska framför kameran ibland (mest fjäskar jag hela tiden hahaha  så Matte Katinka kallar mig ofta för ''Fjäskis'' )

 

Kram Stellis

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Välkommen till min blogg! Kul att du också tittar in och i denna blogg handlar det om mig själv som hund och jag älskar att springa Agility och ha kul förstås och jag hoppas att ni gillar min blogg ;)
Kram Stellis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Chatt

Translate

Musik

Flagcounter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Gästbok!

Länkar

Klocka ;)

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards